F1: H Audi συμβάλλει στην άνοδο της δημοτικότητας του σπορ
Το αφεντικό της Red Bull, Κρίστιαν Χόρνερ, καλωσόρισε την Audi ως μελλοντικό προμηθευτή μονάδων ισχύος στην F1, περιγράφοντας την είσοδο της Γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας το 2026 ως «σημαντική για το άθλημα».
Η Audi ανακοίνωσε τα σχέδιά της να παράγει μια μονάδα ισχύος για σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς της F1, προσθέτοντας ότι η απόφαση για την ομάδα με την οποία θα παραταχθεί θα επιβεβαιωθεί «μέχρι το τέλος του τρέχοντος έτους».
«Πιστεύω ότι είναι υπέροχο που υπάρχουν νέοι κατασκευαστές και υπάρχει νέο ενδιαφέρον για την F1», είπε ο Χόρνερ. «Η ανακοίνωση της Audi είναι προφανώς σημαντική και είναι απόδειξη για την συνεχή ανάπτυξη και άνοδο της δημοτικότητας του σπορ. Νέοι κατασκευαστές επιδιώκουν να εισέλθουν ξανά στη F1, είναι τέλειο».
Η είδηση της εισόδου της Audi στην F1, ήρθε μερικές ημέρες μετά τη δημοσίευση νέων κανονισμών για τις μονάδες ισχύος, οι οποίοι σχεδιάστηκαν με τέτοιον τρόπο ώστε περισσότεροι προμηθευτές να επενδύσουν στην κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού.
Οι μονάδες ισχύος του 2026 θα διατηρήσουν την τρέχουσα δομή V6 κινητήρα εσωτερικής καύσης, αλλά διαθέτουν αυξημένη ηλεκτρική ισχύ και 100% βιώσιμα καύσιμα, δύο παράγοντες που η Audi υποστηρίζει ότι ήταν βασικοί για την ένωσή της.
«Είναι υπέροχο που η Audi επιβεβαίωσε τη συμμετοχή της και προφανώς υπάρχουν άλλοι που δείχνουν ενδιαφέρον για το μέλλον, επομένως ζούμε σε μια εξαιρετική εποχή για τη F1 και ανυπομονούμε να τους δούμε στο γκριντ το 2026», συμπλήρωσε ο Χόρνερ.
Πρόσφατα επιβεβαιώθηκε ότι η προτεινόμενη συνεργασία της Red Bull με την Porsche δεν θα πραγματοποιηθεί – αλλά η γερμανική μάρκα επιμένει ότι η F1 παραμένει ένα «ελκυστικό περιβάλλον» υπό το πρίσμα των κανονισμών σχετικά με τους κινητήρες του 2026.
Το νέο βιώσιμο καύσιμο
Μετά την επιτυχημένη εισαγωγή αυτή τη σεζόν του καυσίμου E10 – που περιλαμβάνει 10% αιθανόλη και θα μειώσει συνολικά τις εκπομπές CO2 – η διοργανώτρια αρχή συνεργάζεται με την Aramco (σ.σ. εταιρεία πετρελαίου και φυσικού αερίου της Σαουδικής Αραβίας) και όλους τους μεγάλους κατασκευαστές καυσίμων στην F1 για την ανάπτυξη ενός 100% βιώσιμου καυσίμου που θα εισαχθεί με νέο κινητήρα φόρμουλα το 2026.
Το «drop-in» καύσιμο, όπως ονομάζεται, μπορεί να χρησιμοποιηθεί με τον ίδιο τρόπο σε αυτοκίνητα δρόμου σε κανονικούς κινητήρες εσωτερικής καύσης, ενώ η F1 θα συνεργαστεί στενά με τις F2 και F3 για να δοκιμάσει τα βιώσιμα καύσιμα.
Τα μέτρα μείωσης του άνθρακα για τους φιλάθλους που ταξιδεύουν σε αγώνες F1 διερευνώνται, ενώ θα αξιολογηθούν και πιο αποτελεσματικές ταξιδιωτικές ρυθμίσεις ώστε όλοι να συμβάλλουν σε αυτό το έργο. Έτσι με οκτώ χρόνια να απομένουν μέχρι το 2030, η διοργανώτρια αρχή συνεχίζει να προσπαθεί για την επίτευξη των στόχων της.
Powered by Suchmaschinenoptimierung