Green Brand Awards: 5 βραβεία για τη Νέα Οδό και την Κεντρική Οδό

Green Brand Awards: 5 βραβεία για τη Νέα Οδό και την Κεντρική Οδό
Η Νέα Οδός και η Kεντρική Οδός απέσπασαν βραβεία στα Green Brand Awards.

Η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός αποδεικνύουν καθημερινά και έμπρακτα ότι η προστασία  του περιβάλλοντος και η υλοποίηση καινοτόμων «πράσινων» επενδύσεων είναι στρατηγική επιλογή και πάγια δέσμευση. Αυτή η συνέπεια και τα αποτελέσματά της αναγνωρίζονται για μια ακόμη φορά στο πλαίσιο των Green Brand Awards. Η Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός απέσπασαν στο πλαίσιο αυτού του θεσμού που διοργανώνει η Boussias Communications, 5 σημαντικές διακρίσεις, οι οποίες πιστοποιούν ότι είναι πραγματικά οι πιο «πράσινοι αυτοκινητόδρομοι της χώρας».

Η Νέα Οδός απέσπασε βραβεία:

  • Gold στην κατηγορία «Green Passengers Transportation Service»
  • Gold στην κατηγορία «Green Business Model» για τον καινοτόμο υβριδικό σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων - που έχει υλοποιήσει με την βοήθεια και την τεχνογνωσία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ - ο οποίος λειτουργεί πιλοτικά στον Σταθμό Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών Μαλακάσας (Σείριος).

Η Νέα Οδός και η Kεντρική Οδός απέσπασαν από κοινού τα παρακάτω βραβεία:

  • Brozne στην κατηγορία «Green Holistic Approach» για το σύνολο των «πράσινων» δράσεων που υλοποιούν
  • Silver στην κατηγορία «Green Business/Industry Process» για τη λειτουργία και συντήρηση μόνιμων σταθμών μέτρησης ποιότητας της ατμόσφαιρας και
  • Silver στην κατηγορία «Green Project» για την πρωτοβουλία «Boosting Recycling Initiative» που αφορά το πλήρες επιχειρηματικό μοντέλο ανακύκλωσης των εταιρειών. Αξίζει να αναφέρουμε ότι συγκριτικά με το 2022, το 2023 σημειώθηκε στη Νέα Οδό αύξηση άνω του 40% στην ανακύκλωση αποβλήτων, όπως πλαστικό, γυαλί, αλουμίνιο, χαρτί, χαρτόνι σε μπλε, αλλά και σε κίτρινους κάδους, ενώ στην Κεντρική Οδό, ανακυκλώθηκαν 7 τόνοι επιπλέον υλικού.

H Νέα Οδός και η Κεντρική Οδός, με σύνθημα το «Go Green», αναγνωρίζουν την επίδραση των αυτοκινητοδρόμων ευθύνης τους στο φυσικό περιβάλλον και εργάζονται συστηματικά τόσο για τη μείωση των περιβαλλοντικών επιπτώσεών τους όσο και για την αρμονική ένταξη των έργων τους στις όμορες περιοχές. Απώτερος στόχος τους είναι να συμβάλλουν στην ανάσχεση της κλιματικής αλλαγής και κύριο εργαλείο τους η εφαρμογή μιας ολοκληρωμένης περιβαλλοντικής στρατηγικής.

  • Εμφανίσεις: 35

10 πράγματα που δεν θα έκανε ποτέ ένας πραγματικά καλός οδηγός

10 πράγματα που δεν θα έκανε ποτέ ένας πραγματικά καλός οδηγός
Καλός οδηγός δεν είναι εκείνος που ξέρει απλά να στρίβει το αυτοκίνητο γρήγορα, αλλά αυτός που νοιάζεται για όλους τους χρήστες του δρόμου.

Υπάρχει η εντύπωση, ότι όποιος μπορεί να παρκάρει το αυτοκίνητό του στο εκατοστό και να διατηρεί τον έλεγχο του ακόμη και σε δύσκολες συνθήκες, είναι ένας καλός οδηγός. Στην ουσία όμως πρόκειται για έναν επιδέξιο οδηγό, τον οποίο δεν μπορείς να χαρακτηρίσεις καλό, αν δεν συμπεριφέρεται με ενσυναίσθηση στον δρόμο και αν λειτουργεί σαν «παρτάκιας», χωρίς να λογαριάζει τους άλλους.

Αντιθέτως ο σωστός οδηγός νοιάζεται για τους υπόλοιπους χρήστες των δρόμων, διακρίνεται για την ευγένεια και τους καλούς τρόπους του και δεν διανοείται να κάνει ποτέ κάποιο από αυτά τα δέκα πράγματα, που ακολουθούν:

1. Δεν παρκάρει ποτέ τόσο χύμα, ώστε να καταλαμβάνει δύο θέσεις αντί μίας, ιδιαίτερα σε σημεία, όπου το παρκάρισμα ισοδυναμεί με κυνήγι του θησαυρού. Φυσικά, δεν συζητάμε ούτε καν την ενδεχόμενη κατάληψη θέσης στάθμευσης για ΑΜΕΑ.

2. Δεν χρησιμοποιεί συνεχώς το κλάξον για να κάνει με αυτόν τον τρόπο μαθήματα και υποδείξεις στους άλλους.

3. Δεν κατσικώνεται στην αριστερή λωρίδα ενός δρόμου υψηλών ταχυτήτων, αντί να πάει δεξιά μόλις ολοκληρώσει μια προσπέραση.

4. Δεν φρενάρει επίτηδες για να εκδικηθεί, όσους τον ακολουθούν, επειδή πιστεύει, ότι τον έχουν πλησιάσει πολύ κοντά.

5. Δεν στρίβει απότομα αριστερά την τελευταία στιγμή, ενώ κινείται στη δεξιά λωρίδα.

6. Δεν βγάζει το φλας κατόπιν εορτής και αφού έχει ανάψει ήδη το φανάρι, μπλοκάροντας όσους πίστευαν ότι θα συνεχίσει ευθεία.

7. Δεν πετάει αποτσιγάρα έξω από το παράθυρο ούτε αδειάζει το σταχτοδοχείο στον δρόμο.

8. Δε βρίζει ποτέ τους αρχάριους και ανασφαλείς οδηγούς ούτε τις γυναίκες, επειδή έχουν «το θράσος» να κάθονται στο τιμόνι.

9. Δεν αφήνει ποτέ το αυτοκίνητο του στην είσοδο ενός γκαράζ για τα θρυλικά πλέον «δυο λεπτάκια».

10. Δεν αγνοεί το πράσινο φανάρι για τους πεζούς, αλλά σταματά και τους παραχωρεί την προτεραιότητα, όσο και να βαρυγκομούν οι βιαστικοί πίσω του.

Αυτά σαν πρώτη δόση, θα ακολουθήσουν προσεχώς περισσότερες! 

  • Εμφανίσεις: 35

Οι βιομηχανίες αυτοκινήτων χάνουν 5.500 ευρώ με κάθε πώληση ηλεκτρικού μοντέλου

Οι βιομηχανίες αυτοκινήτων χάνουν 5.500 ευρώ με κάθε πώληση ηλεκτρικού μοντέλου
Αμερικανική έρευνα αποκαλύπτει, ότι σχεδόν κανένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο δεν ανταποκρίνεται σε όλες τις προσδοκίες των πελατών.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες πουλάνε με ζημιά χιλιάδων ευρώ κάθε ηλεκτρικό μοντέλο τους και παρόλα αυτά, τα περισσότερα οχήματα τέτοιας τεχνολογίας δεν ικανοποιούν απόλυτα τους αγοραστές τους. Αυτά είναι δύο σημαντικά συμπεράσματα μιας έρευνας της αμερικανικής εταιρείας οικονομικών συμβούλων Boston Consulting Group (BCG), που πραγματοποιήθηκε στις ΗΠΑ. Σύμφωνα με τη BCG, οι περισσότεροι αυτοκινητοκατασκευαστές χάνουν με κάθε πώληση μετά φόρων ενός ηλεκτρικού οχήματος μέσης τιμής 50.000 δολαρίων (περίπου 46.000 ευρώ) γύρω στις 6.000 δολάρια (σχεδόν 5.500 ευρώ).

Κορυφαίο στέλεχος της BCG δήλωσε στην αυτοκινητιστική διαδικτυακή πύλη Automotive News, ότι οι κατασκευαστές θα πρέπει να αλλάξουν κάποια πράγματα, εφόσον συνεχίζουν να πωλούν με ζημιά ακόμη και τα ηλεκτρικά μοντέλα νέας γενιάς. Αναρωτήθηκε ωστόσο, αν έχουν το θάρρος να συνεχίσουν να επενδύουν, μέχρι να φτάσουν τον κρίσιμο όγκο πωλήσεων και την αποδοτικότητα, με τα οποία θα μπορούσαν να περάσουν στην πραγματική κερδοφορία.

Λάθος προβλέψεις

Πολλές βιομηχανίες αυτοκινήτου υπολόγιζαν για το 2023 μια αύξηση στις πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων τους στις ΗΠΑ σε ποσοστό 70% σε σχέση με το 2022, ωστόσο η άνοδος ήταν ‘’μόνο’’ της τάξης του 50% και αυτό προκάλεσε μεγάλη ανησυχία στον κλάδο. Περίπου το μισό ποσό των 6.000 δολαρίων που είναι η μέση ζημιά ανά ηλεκτρικό όχημα, μπορεί να καλυφθεί με την εφαρμογή αποδοτικότερων τεχνολογιών, κυρίως στους τομείς της μπαταρίας, του ηλεκτροκινητήρα και των λογισμικών. Ωστόσο παραμένει ένα κενό ύψους περίπου 3.000 δολαρίων, που πρέπει να καλυφθεί με άλλους τρόπους.

iecarslost2 982f4

To Hyundai Ioniq 6 καλύπτει τους Αμερικανούς.

Στην έρευνα συμμετείχαν 3.000 Αμερικανοί καταναλωτές, το 40% των οποίων δήλωσε την πρόθεση να είναι το επόμενο αυτοκίνητο τους ηλεκτρικό, εφόσον πληρούνται όμως συγκεκριμένοι όροι, που τους καλύπτει αυτή τη στιγμή μόνο το μοντέλο Hyundai Ioniq 6. Οι ερωτηθέντες ζήτησαν να κοστίζει το επόμενο ηλεκτρικό τους αυτοκίνητο έως 50.000 δολάρια, να φορτίζεται εντός 20 λεπτών και να προσφέρει περίπου 560 χιλιόμετρα αυτονομία. Το κορεατικό Hyundai Ioniq 6 αποτελεί το μοναδικό ηλεκτρικό μοντέλο στην αμερικανική αγορά, που καλύπτει και τα τρία κριτήρια, ενώ το ακολουθεί με μικρή διαφορά το Tesla Model 3. Πάντως η επιτυχία της Tesla σε παγκόσμιο επίπεδο, όπου το Model Y ήταν το 2023 το μοντέλο με τις περισσότερες πωλήσεις, αποδεικνύει ότι η εταιρεία του Έλον Μασκ ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των αγοραστών.

Τεράστιο κόστος εξέλιξης

Είναι γεγονός, ότι η μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση απαιτεί τεράστια κονδύλια εξέλιξης, τα οποία επιβαρύνουν σημαντικά την τελική κερδοφορία των αυτοκινητοβιομηχανιών. Ενδεικτικό είναι το παράδειγμα της αμερικανικής Ford, η οποία κατέγραψε ζημιές ύψους δεκάδων χιλιάδων δολαρίων με κάθε πώληση ηλεκτρικού αυτοκινήτου κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023.

Φαίνεται πάντως, ότι ορισμένοι κατασκευαστές έχουν βρει τον τρόπο να αυξάνουν σημαντικά τις πωλήσεις ηλεκτροκίνητων μοντέλων και να εμφανίζουν ταυτόχρονα κερδοφορία. Η ΒΜW αποτελεί μια τέτοια χαρακτηριστική περίπτωση, αφού σύμφωνα με επίσημα στοιχεία αύξησε το τρίτο τρίμηνο του 2023 τη λειτουργική κερδοφορία της, αν και μεγάλωσε ταυτόχρονα το μερίδιο των ηλεκτρικών της μοντέλων στο σύνολο των πωλήσεων της.

 

  • Εμφανίσεις: 67

VIDEOS

val m amo

Δείτε επίσης...

ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΕΜΠΙΣΤΕΥΘΕΙ.....ΕΣΕΙΣ;

ΗΠΕΙΡΟΚΑΤ ΑΕ - Ηπειρωτική Κατασκευαστική Α.Ε.
Σ' αναμμένα Κάρβουνα
ACS ...σημαίνει courier
Ασφάλειες Γεωργιάδης - HG Brokers SA
Save
Cookies user preferences
We use cookies to ensure you to get the best experience on our website. If you decline the use of cookies, this website may not function as expected.
Accept all
Decline all
Analytics
Tools used to analyze the data to measure the effectiveness of a website and to understand how it works.
Google Analytics
Accept
Decline